Bilder från Lennart Olsson's minnesplats.

Hej. Som jag nämnde i mitt förra inlägg åkte jag till Minnesplatsen för Sven-Lennart Olsson och lämnade en halsdukn Nedanför finns bilder. Inte de bästa då dem e tagna med min kassa mobil.
Det såg inte så fullt ut på bilderna men det var proppfullt på staketet. Det var mycket sorgligt att stå där med alla folk som stannade när de passerade.
En äldre dam frågade försiktigt: Det var den där brodern va?
Jag svarade: Ja, tyvärr.
Damen:Åh vad sorgligt, de var ju alltid så glada och satt nästan ihop.

Hon var ingen supporter men visste som så många andra vilka det var. Och hon var märkbart rörd som de andra som stod där.
Vila I Frid Sven-Lennart Olsson.


Samtliga förbipasserande stannade till och kollade.



 
Sol invictus hade offrat megafonen och en stor blombukett.

Tröjor, Halsdukar, ljus, megafon, banderoll, sittunderlag, kort och mycket mer. Allt fanns där. Vila i Frid Sven-Lennart Olsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0