10 matcher på en dag! Här är schemat!

Hej. Precis hemkommen från en match. Kollar just nu på Tipsextra, fan vilken klassiker! Halvtid i den gamle matchen Manchester United-West Bromwich. 3-3 i halvtid, och satan vad rolig fotbollen var på den tiden!
Måste medge att det saknas lite. Arne Hegerfors var dessutom mycket bättre än nu!
Riktigt mycket och roliga matcher i helgen! Spelade på Europatipset idag.
Matcherna jag kommer se är
Werder Bremen-Wolfsburg 15.30 på Eurosport 2. Tror det kan bli en riktigt bra match. Får dock zappa lite mellan City-Hull och Bremen-Wolfsburg.
15.30 Mainz 05-Hamburger SV på stream, hoppas den funkar.
Manchester City- Hull 16.00 på Svt 1. Just för att tipsextra fyller 40 år är det här ett måste! Inte sett City särskilt mycket i år kan jag erkänna, ska bli kul att se hur bra de verkligen är.
16.00 blir det också Portsmouth-Manchester United på stream.
17.15 blir det stekheta derbyt Partizan Belgrad-Röda stjärnan på stream som jag hoppas funkar.
18.00 blir det Sporting Gijon-Villareal på tv 4 sport i en halvtimme...
...För att sedan byta till Borussia Mönchengladbach- Schalke 04 18.30 på Eurosport 2.
20.00 blir det Valencia-Mallorca på tv 4 sport. Gillar Valencia faktiskt, inte själva laget men sättet att spela.
22.00 Blir det Sevilla-Malaga tv sport som vanligt när det gäller La liga.
22.15 väntar det portugisiska derbyt Sporting Lissabon- Benfica Lissabon på stream. Som jag hoppas funkar.
**********
Dags att duscha, mer inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0