"Spricka" mellan Zlatan och Messi?!

Hej. Det har snackats en del om en "spricka" mellan Leo Messi och Zlatan Ibrahimovic. Pontus Kåmark "avslöjade" den så kallade "sprickan". Kåmark har sagt att han står för det han sagt och att 2 källor berättat om "sprickan" för Kåmark.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag tror inte att det stämmer som ryktena säger att Messi inte vill passa till Zlatan och att de inte pratar med varandra.
Däremot tror jag, och har full förståelse för att en konflikt har uppstått. Zlatan är som han är och det vore inte första gången ett bråk uppstod med en lagkamrat.
Men samtidigt kan det vara ett spel, Kåmark vill bara ha uppmärksamhet.
Zlatan har sagt att Messi "är som playstation fast på riktigt"
Messi har sagt att Zlatan "är en jättebra kille och perfekt att spela med" Men allt det där kan också bara varit ett spel, Pep Guardiola har bett stjärnorna att gulla lite med varandra för att skapa en bra image.
Frågorna är många. svaren är få.
Leo Messi's bror har precis gått ut i media och dementerat att det skaha uppstått ett bråk mellan dem. Men vad betyder det? Självklart att han skulle dementera, det skulle till och med jag kunna räkna ut.
Snart går säkert Messi och Ibra ut i media och dementerar att en "spricka" finns. 
Men de kommer inte dementera för att sprickan aldrig funnits, utan för att de måste dementera. Barcelona ska inte ha en dålig image, det bara är så.

Som sagt vet jag inte vad jag ska tro, troligen får vi aldrig svaret, även om de båda dementerar. För fotboll är ett spel, både på och utanför plan.


Spricka eller inte? Här är Messi och Zlatan glada tillsammans i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0