Jojjesplejs.com bilder från hockeyn!

Hej. Nu har Jojje laddat upp bilderna ifrån hockeyn.
Samtliga finns på http://jojjesplejs.com Hoppas det är okej att jag kopierar in lite bilder från Jojjesplejs.
Om inte så får du säga till och jag tar genast bort dem.


Folk fick skriva en personlig hälsning till avlidne Sven-Lennart Olsson.

Lennart's plats på hovet får inte köpas upp, hur stort behov av biljetter det än är.

Lennart's tvillingbror  Sven-Erik Olsson och systern Ingrid Olsson var på plats. Erik försökte hålla humöret uppe med de klassiska handskarna.

Christopher Henio-Lindberg-En målvakt av hög klass höll nollan.

Erik Olsson fick stöd av spelarna. Här en kram av Jonas Westerling.

Erik fick även gå in i omklädningsrummet och krama om spelarna.

Den här bilden gillar jag skarpt!
**********
Som sagt, hoppas det var okej att jag tog bilderna från http://jojjesplejs.com .
Vila I Frid Sven-Lennart Olsson. AIK-familjen stöder er genom allt Sven-Erik Olsson och Ingrid Olsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0