Nu är det allvar!

Hej. Inget bloggande på ett jävla bra tag. Har inga ursäkter. Kan bara lova att jag ska bättra mig. Jag ade tex 32 besökare igår trots att jag inte bloggat på typ en vecka.
Nu ska det bli bättring. Jag hoppas att ni fortsätter att läsa och kommenterar mer!
Har lov nu vilket innebär mycket mer tid.
Ett glädjande besked är att en till person kommer att hjälpa mig att skriva och uppdatera bloggen.
Namnet på honom är Robert och jag hoppas att han gör succé här.
Vi har en liknande stil när det gäller skrivandet.
**********

Nu när vi ändå pratar om Robert så kan vi ta upp en annan Robert.
Aftonbladets Robert Laul har i sin blogg tagit upp Allsvenska löner. Vad de kommer ifrån har jag ingen aning om. men lönerna känns ganska rimliga faktiskt.
http://blogg.aftonbladet.se/laul/2009/12/shaaban-inte-dyraste-spelaren där är inlägget. Och jag kan säga så mycket som så att dif är värst.
**********

Hände mycket i fotbollseuropa igår pallar inte ta upp allting nu, börjar på allvar med bloggen senare i eftermiddag eller imorgon. Då ska jag inte älta gammal skit utan börja om på nytt.
**********

Har fått guld-dvd'n nu, kollade på den igår. Kan säga att den var bra men hade ärligt talat förväntat mig bättre.
Sammandrag från macherna och en spelare/ledare fick kommentera lite om matchen.
**********

Ryktena florerar i Silly Season. Som sagt, inget gammalt nu de senaste ryktena kommer i senare inlägg.
**********

Glädjer mig något extremt åt att Hamburger SV lyckades slå Werder Bremen med 2-1 på hemmaplan. Matchen var hård och jämn med tufft spel i första halvlek trots de risiga planen som var täckt av snö. Mycket gula kort och jerome Boateng fick syna det röda kortet i första. Hamburg hade 2-0 i halvtid mål av Tomas Mathijsen och Marcell Jansen.
Bremen pressade på som fan i andra, 3 ribbor och riktigt bra chanser men brassen Naldo var den enda som lyckades ställa Frank Rost.
**********

Osammanhängande inlägg hittills, jag vet. Men de får bli så helt enkelt.
**********

Planerna för veckan är att inhandla football manager 2010 som jag aldrig spelat förut. (Har inte spelat något football manager) Ni får gärna komma med tips osv.
Sedan ska jag förmodligen (om tid finns) påbörja en summering av AIK's säsong 2009. Ganska stort projekt, ett par sidor i ett worddokument får jag hoppas på...
**********

Jag fick mig ett gott skratt i veckan när jag läste att ifk göteborgs stolpflyttande målvakt tycker att det är jobbigt att bli kallad fuskare. Ett tips? Sluta fuska!
**********

Har inte så mycket mer att skriva nu. Som sagt, hoppas att ni fortsätter läsa och börjar kommentera oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0