Första spadtaget, jag spyr.

Hej, nu är det första spadtaget för svff's drömbygge swedbank arena taget. Nationalarenan som inte kan ta en EM eller CL-final. Och är för stor för AIK. Den ända som platsar på Arenan är Sverige.
Och hur många evenemang har Sverige av de 80 som Lasse Lagrell, Lars-Erik Salminen och co planerat att Swedbank ska ha per år.
Ser de inte misslyckandet? Det är så uppenbart så jag vill personligen åka upp till Salminen och ta ett rejält snack med den skallige, tjocka gubben.
Ja, jag är irriterad och detta kommer inte bli det bästa inlägget i historien.
Kronprinsessan tog tåget till platsen. Jag har sett filmen på svensk foboll's hemsida och det är så pinsamt att de har flyttat en sandlåda till ett podie och låta Viktoria gräva.
Jag mådde illa, kryssade ner skärmen med omedelbar verkan.
Orkar inte skriva mer om detta pajasbygge.
**********

Fotbollskanalen Europa är mängder sämre än program som Laul Calling och Ekwall vs Lundh. Jag vet inte med det känns så fejk på något sett.
**********
Fotbollsmagasinet FourFourTwo är ett mästerverk. Mycket välfyllda sidor och det handlar verkligen om fotboll. GOAL som jag prenumererat på i 3 år ungefär har gått ner sig rejält den senaste tiden. Antagligen beror det på att Gabriel Öhman som var ansvarig utgivare har blivit utbytt. Ungefär 3-4 nya ansvariga utgivare har bytts ut på löpande band det senaste halvåret sedan Gabriel försvann.
Jag kommer avsluta min prenumenation på GOAL och börja med FourFourTwo i alla fall.
**********

Zlatan har snabbt tagit Henrik Larsson's plats. Nu säger svensken att "jag har slutat för tillfället" Herregud. Antingen är man i landslaget eller inte.
Zlatan säger också att han tycker att träningsmatcherna är slöseri med energi och tid.
Lack man blir...
Saken är den att Zlatan kommer kunna komma och gå tills han är 40+.
**********

Argt inlägg, ber om ursäkt men kan skylla på sömnbrist eller nåt. Eller ännu bättre, jag skyller på att allt negativa jag ovan nämnt är skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0